Stekta ägg och röda tomater


Jetegod mat..

Har varit gräsänka i afton eftersom Björn åkt upp till Piteå en dag tidigare än mig.
Då lagar jag sånhär fantastiskt krystad mat...? Två stekta ägg, två stekta brödskivor och en stekt tomat. Så enkelt som det bara går. Imorrn efter jobbet bär det av till Piteå och vidare mot Njakkaure för att fira traditionsenlig påsk på min familjs vis. Hoppas det inte är så mkt ovanivattne så man kan köra skoter och hoppas även på finvädre eftersom jag skulle må bra av lite solsken. På lördag är det pimpeltävling också, jag kommer vinna.


Imorrn så kommer ett nytt nr av Nöjesmagasinet City ut. I det numret kmr jag figurera i så jag får se om jag lyckas norpa med mig en tidning upp till Piteå så jag kan visa min mor under helgen.

Glad Påsk allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0