Påsken som var



Nu är den ljuvliga påsken slut och vi är hemma från Njakkaure och Lappland.
Det har verkligen varit kanonväder hela helgen och både jag och Björn har blivit lite röda i skinnet som sitter på näsan. Både jag och Berra är ju lite ginger-kids som inte alltid kommer så bra överens med solens strålar.
Aja, idag har jag arbetat och gör nu mina sista dagar på bygget. Känns både tråkigt och bra. Det har varit riktigt trevligt med arbetskollegor och den gemenskapen vi har haft. Men jag ser också väldigt mycket fram emot sommaren och alla Beachvolley-timmar som jag kommer avverka på Bettnes och andra stränder i vårt avlånga land!
Fy bubblan vad jag längtar.


Annars har jag inte tid med mkt annat än just jobbet, jag jobbar ju så konstiga tider och har ett hoppigt schema så jag hinner som inte få in någon rytm i nånting. Men imorgon ska jag iaf ställa upp som modell till en smyckesdesigner här i Umeå. Så det blir kul! Bara dendär nedrans finnen försvinner från kinden. Skulle känna mig lite mer "snygg" då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0