Texas Tour


Jag fotade Plector i våras.

Rise and shine och God morgon! 
Har faktsikt varit vaken ett tag, men det var inte så att jag kastade mig fram till datorn för att skriva ett blogginlägg. Nåväl.
Igår fick jag prata med Björn en kort sväng, just då var dom på baseball och såg Texas Rangers mot NY Yankees. Häftigt, hade jag också gärna gjort en dag som igår kan jag säga! Så himla trist väder det var igår, gick knappt ut på hela dagen.
I lördags hade vi en lite Queen of the Beach-turnering i beachhallen. Vi spelade i två timmar ungefär och sen bastade/duschade vi innan vi gick över till Lena och drack vin och snackade. Väldigt trevligt afton! :)
Jag längtar till helgen för då får jag minsann besök av inga mindre än Mormor Mamma och Klara Kluck.

Men tillbaka till Plector och deras turné i USA, det går bra för dem och hade ett tufft set i lördags med 2 spelaningar på dagen och en tredje på kvällen. Idag drar de vidare Amarillo, TX och det är ungefär 4-5 timmars bilkörning från Dallas. Ni kan följa deras Twitter här.

Ha en skön monday everybody! Gissa vart jag ska strax? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0