Nämen juuuust he



Ny dag nya möjligheter! Nya annonser på platsbanken! Yihooo!
Hade turen att få prata med min pojkvän nu efter ungefär 3 dagars utebliven kontakt. Skönt. Pojkarna har visst tatuerat sig också, Erik gjorde Plectors nya logga på sin arm (?) Ville fyllde i sin tidigare tatuering och Björn gjorde ett A på sin vänstra arm (den som är clean sen tidigare). A står för Algers som han, tillsammans med sina syskon har planerat att föreviga på sin kroppar.
Kanske jag själv skulle rista in ett L för LINDSTRÖM? :DDDDDDDDDDDD
Nej jag skojar faktiskt, Lindström är ju inte fullt så originellt efternamn som Algers.

Jag är faktiskt lite sugen på att baka. Kanske en sats bullar skulle komma till sin rätt?

Ha en trevlig dag allesammen!

Kommentarer
Postat av: Date me?

Fan va snygg du är bruden! Möt mig vid gränden i morgon kväll efter 18.00. Gr.

2010-09-15 @ 17:20:14
Postat av: Ica-örnen

Jag tycker du ska tatuera in Favvis på armen. Jag, Lina och Linnéa funderade på att tatuera in Kopparnäs på våra kroppar, alltså inte hela byn, bara namnet. 4-ever in våra hearts liksom! (Jag skulle för övrigt också vilja möta dig, men helst inte i någon gränd.)

2010-09-15 @ 20:45:43
URL: http://frulindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0