My dad's guitar





Nu har denna vecka dragit igång och jag är fortfarande arbetslös. Riktigt kul. Eller så inte.
Har varit en hel del på IKSU och tränat senaste tiden och det kommer nog att fortsätta vara så. Men det gör inget för beach är så himla kul! :)
Imorgon ska jag ta på mig headsetet igen och agera telefonförsäljare (jag ser det inte som ett jobb, snarare ett straff) men det genererar ju lite kosing och pengar är högst nödvändigt för att kunna leva har jag märkt (!?). Ska jobba 4-5 gånger hade jag tänkt fram till Oktober. Sen fåre banne mig räcka.

Igår var jag och Josse bjudna på middag hos Anna. Vi fick supergod taccopaj med guacamole och sallad! Sen så fick man träffa Joel också en sväng innan han drog vidare till några kompisar. Trevlisch.

Idag kom faktiskt Josses brorsas familj hit och åt en snabb middag och tog en snabb kaffe, innan de åkte vidare på sin minisemester till södra Sverige över helgen. Fint med lite främmande. Sen så har jag varit på IKSU 2 gånger idag. That's about it.

Sen så har jag inte hört av Björn på 3 dagar vilket för mig är en rejäl plåga.

Åh vilket roligt liv hon lever den där Fanny tänker ni nu... Nej säger jag då. Så för att referera något överhuvudtaget i detta inlägg till bilderna ovan så tänkte jag säga att dels hade min farsa spindelnätsmönster i svart/vitt på sin elgitarr tidigare. Och sen så kan jag också säga att en megastor spindel hemskt gärna får komma förbi ikväll och äta upp mig.
Sådärja. Muntert inlägg. Godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0