Lumiére



Kolla vilken fin lampa jag fått!
Otroligt ändå att min mormor har sytt skärmen själv. Vilket jädra gissel! Orka? Ett som är säkert är att det hade jag nog aldrig pallat. Har ju tänkt sy upp mina gardiner i sovrummet till rätt längd ett BRA tag nu. Men det blir som aldrig av, min tumme har det alldeles för bra däruppe i röven. 

Anyways, ikväll har vi haft det himla trevligt. Anna kom till oss efter jobbet. Vi bjöd på kycklingwok och bänkade oss sedan framför TVn och Idol. Vi drack lite fancy-kaffe från Josses espressomaskin och klämde i oss lite morotskaka och bulla! Inte helt fel. Snarare helt rätt.

Och sen så fick jag just ett sms av Berra, han sa att han klev på planet från Chicago nu. Säger bara en sak. BRA.

Godnatt allesammen!



Kommentarer
Postat av: Anna

men vilken supersnygg lampa!! och tack för den trevliga kvällen :)

2010-10-02 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0