In Cleaning-Take


Jag, igår när jag var på en liten kort foto-runda ute på Tomtebo/Innertavle.

Japp nu är jag i städartagen. Jag är sjukt less på vårt sovrum, det blir så himla dammigt så himla fort! Jag MÅSTE dammsuga 2 ggr i veckan. Om jag inte gjorde det skulle jag kvävas i sömnen eftersom min mun skulle bli fullproppad med dammtussar (ja, jag sover visst med öppen mun). HUR KUL ÄR DET? Det samlas dammråttor i vartenda hörn till skillnad från andra rum i lägenheten. I Josses rum är det aldrig dammigt. Orättvist, å ena sidan har hon fula tapeter. Det kanske har med det att göra? - Neeeej, det gå ju int!

Lalala, nu ska jag byta gardiner. Byta till någon av mina andra tråkiga gardiner.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fattar du hur snygg du är!? Puss på dig

2010-09-08 @ 18:55:51
URL: http://frulindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0