Helgen som var




Några fler bilder på syrran. Himla snygg som vanligt.

Ok, idag har det varit måndag och jag är tillbaka i Ume-town efter en helg i Pite. Hemma i Piteå var allt bra och staden bjöd på himla fint väder. Jag fick skjuts med Josse upp, himla SOFT att slippa bussen. Fredagskvällen bjöd på flams med syrran och morsan vid middagsbordet. Sen efter lite skjutsning och hämtning till stan var det dags för fotboll och ZLATAN i spetsen. Tack för den fina fotbollen i fredags grabbar, hemskt uppskattat!
I lördags var vi på stan en sväng när Klara klippte sig. Handlade lite och gick och fikade på kvartersbageriet. Väl hemma snörde jag ihop en fudge-kaka till efterätt innan vi traskade över till Therése, Fredrik och Wilda och åt supergod middag. Där stannade vi hela kvällen, kollade på tv och spelade sällskapsspel.
Igår hann vi till stan en sväng till faktiskt, köpte mig ett par sammetsleggins. Sen var det middagsinhandling på kvantum. Och vid halv 8 igårkväll åkte jag tillbaka i till Umeå tillsammans med Lotta och Maja. SWEET med skjuts tillbaka till Umeå också, vissa dagar har man bara så tur. För jag hatar verkligen bussfärden mellan Umeå och Piteå.

Idag hade jag beachträning mellan 10 och 12, efter det gick jag och gymmade. Det är så kul med beach, jag dör jag dör.. Hoho jaja.

Sen så är Björn nu i Dallas, Texas. Har fått sms av honom med jag tycker minsann han bör ringa snart för jag vill veta hur han mår.

Kram allihopen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0