Friday I'm In Love


Mormor och Mamma på promenad i Svensbyn förra hösten.

Tjollahopp allesammen!
Håller precis i detta nu på att baka bullar. Eller just nu väntar jag på degen som står och jäser. Men snart så! Måste kika in hur man bär sig åt för att göra kanelsnäckor eftersom jag förstås glömde att handla papperformar när jag var på affär'n.

Och ikväll kommer mamsen och mormor hit. Det ska vara här hos mig i helgen och jag ser fram emot det så mycket :)

Igårkväll så kom Lotta och Lintu hit och hälsade på, vi kikade på idol och drack Latte som Josse gjorde i sin nya espressomaskin. Lintu är så himla duktig och lyssnar oftast på matte. Töt hund.

Ok. Nu ska jag återgå till köket och bullbaket.
Trevlig helg!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Bullar? Du är allt bra duktig du! En fru som dig skulle man haft sig.

puss

2010-09-18 @ 16:55:22
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0