Dagen efter










Alliansen drog det något längre strået igår och "vann" valet. Beklagligt. Och något som är ännu mer beklagligt är ju att SD har tagit sig in i riksdagen. Vad tusan hände? Hur har de lyckats få så stort stöd? Till och med högre procent än Vänsterpartiet. Fy jävla fan.

Under helgen som var kom ju mami och mormor på besök. ÅH så härligt det varit. I lördags gick vi rätt många timmar på stan (jag köpte mina älsklingsskor!). Mamma fick med sig hem en rätt stor höstgarderob och mormor fick med sig en ny jacka hem. Alla riktigt nöjda med dagen. Efter stadsvandringen tog vi oss alla tre varsin powernap innan vi gick ut på promenad vid Nydalasjön. Vilket vackert väder det var!

Nu allihopen ska jag till IKSU en sväng. Sen ska jag iväg på online i eftermiddag. Ha en skön dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fina dom blev utan formar :)



Angående SD så måste stödet grunda sig i något och jag tror att det är på tidigare inte tillräcklig politik. Deras frågor är något som tidigare saknats och behovet är inte så stort i norr som nere i södra Sverige.

http://nadiahill.se/2010/september/valkommen-in-i-riksdagen-sd.html

2010-09-20 @ 11:26:48
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0