Björn skalar



Jag tyckte ju det var så himla festligt med den förra gif-animationen. Så här kommer det minsann en till!
Denna är ju ändock något mer avancerad. Och avancerad på det sättet att den var något mer knölig att strukturera och få till för min egen del, många bildrutor att hålla reda på menar jag. För den är ju inte särskilt avancerad för betraktaren eftersom det bara är en clementin som blir skalad. Men det kanske kan vara trevligt ändå?

Godnatt med er! Här ska det vilas! Lotta kickar nämnligen upp mig imorrnbitti på promenad redan klockan 8.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fantastiskt! Mer gif-animationer! :)

2010-09-22 @ 07:08:26
URL: http://frulindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0