Back to the P


Hittade den här bilden i en av klaras mappar på datorn. Bilden är från nån fotbollsmatch i somras och jag har ingen aning om vem som tagit bilden. Något som går att utröna av bilden är då att jag nyligt färgat håret. Sådär rött är det absolut inte nu kan jag säga. Även om jag önskar att det var det.

Tjabba! Sitter nu i Svensbyn Piteå. Väntar på att morsan ska sluta jobbet och vi kan åka till mormor i Botte och gratta henne. Undrar just hur det är att fylla 77. Kommer jag själv uppleva den åldern?

Har försökt hjälpa till och städa i huset lite nu på förmiddagen. Får se om mamma ens märker det? Om it annat får hon reda på det när hon kanske läser dehär?

Öööhuum.. Jag är absolut inget roligt och säga/skriva på bloggen så vi får väl sluta här.

TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0