andrahandsdag



Jag och Berra tog oss en tur i stadens olika second hand affärer idag. Trevligt trevligt. Det blev ingen lampfot som jag egentligen ville hitta till ett litet "projekt" som jag har. Men å ena sidan fann jag denna häftiga 80-talsjacka. Axelvaddarna är dock enorma så dom kommer jag nog att sprätta bort, men annars tycker jag den är väldigt tjusig.
Det blev även sushi till lunch idag, det blir tamigtusan godare och godare för varje gång jag äter det.

Har även varit en beachhallen 4 timmar i eftermiddag/kväll. Inte lite roligt. Blir nog en träning imorrn förmiddag också :)

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: anna

den såg himla häftig ut du :)

2010-09-05 @ 15:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0