Sunday bloody sunday


Kluckan i somras, fotad av mig.

Ja hej!
Jag är så trött så trött och ändå har jag sovit så mycket så mycket.
Större delen av gårdagen höll jag till i beachhallen på IKSU, vi spelade två matcher och förlorade båda. S-K-I-T. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om insatsen mer än att det är frustrerande att spela mot lag som är så mycket bättre och att man därför inte får chansen att visa vad man går för. Jaja, det är bara att kämpa vidare så man blir bättre.

Vid middagstid kom Berras päron och hämtade upp oss och då drog vi ner på stan och åt sushi. Fy babian vad gott det är, men jag gillar nog faktiskt när man gör egen sushi lite mer. Dels känns det fräschare att göra egna eftersom det gick sjukt snabbt igår att få våra beställningar (hur länge har de varit färdiga egentligen) och sen äter man ju trippelt fler än de stackars 9 california-rullarna jag tryckte igår.
Efter middagen traskade vi till Saga-teatern och kikade på Flhip Flhop (en föreställning/teater/dans/nånting) Det var väl bra, men allt var så sjukt osammanhängande och det var lite jobbigt som åskådare att inte förstå vart man är påväg i berättelsen. Hur som haver var det ju förstås trevligt att vara lite mer kulturell än vad man vanligtvis är. Kändes så sjukt att jag tackade nej till fest igårkväll tillsammans med beachbrudarna. När nånsin händer det mig liksom? för att "nej tyvärr, jaeg ska gå på teaaatr ikväll". Lol på den.

Äh nu går jag, finns inget mer att skriva.
Eller jo... Min syrra har höstlov i veckan och hon kommer och hälsar på oss i några dagar. Det kommer bli FETT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0