Silent Night


Här kommer en bild på mina fina presenter som jag fick när jag fyllde år. Supertack än en gång allihopa! Hur fint som helst :) En grej som jag glömde att fota var nagellacken jag fick av Stina, men iofs så har jag ju redan visat dem en gång :)

Ja det har varit en lugn kväll hemma hos Lindström/Algers. Efter middagen blev de tv-tittande och nu ska jag släcka lampan snart. Men jag var på min första träning med utvecklingsgruppen ikväll också. Det har jag faktiskt glömt säga i allt tumult/inte tumult. I torsdags var jag på tryout för IKSU Beach träningsgrupper och jag kom faktiskt med i Utvecklingsgruppen/Dam1:an som är träningsgruppen under Elit-nivå. Så det känns riktigt roligt :) Kanske lite svårt för er att veta vad de innebär, men vi kan säga såhär att jag är himla glad och stolt! Kommer bli sjukt skoj.

Annars kan jag också säga att jag beställde den lila påfågelsklänningen idag. Så förhoppningsvis kommer den innan helgen, och förhoppningsvis sitter den någorlunda bra. Ni kanske får en bild på det senare. Jag tycker det är en himla pärs att beställa kläder från Internet...

Goodnight!



Kommentarer
Postat av: Lotta

MEN DU ÄR JU BÄST!!! Fan va kul, stort GRATTIS :D :D :D Åh vad glad jag blir för din skull här från Berggårndens sköterskeexp!

Puss och kram!

2010-10-27 @ 15:13:59
Postat av: Anna

Ja grattis!!! så himla roligt :)

2010-11-02 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0