Happy Birthday


Daniel hälsade på!


Anna hälsade på! Det blev dock lite lustigt ljus på denna bild..


Björn var också med... förstås.


Och Lotta med för den delen. Men jag hade visst ingen bild med bara henne..





Ikväll kom mina finaste vänner och hälsade på! Grattis till mig (men det är ju egentligen imorgon).
Det blev förstås fika. För det är ju så gott.

Imorrn åker jag och Berra upp till Piteå och hälsar på. Hanna, Tebbe&Fredrik kommer på kvällen och sen på lördag blir det 50-års kalas hos min moster Kristina. Så det kommer bli en fin helg!

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ankan och front-slick

2010-10-08 @ 23:04:17
URL: http://www.redfoxhunting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0