Chocolate









Hade sånt sjukt starkt sug efter choklad efter jag kom hem från min träning så jag traskade faktiskt iväg till ica halv 10 på kvällen. Strongt tkr jag... Eller.. svagt kanske också, beror på hur man ser det. Att ge efter sådär för suget.. Äh enligt mig var det bra gjort iaf.

Idag har jag och Berra också haft hand om lill-killen Lintu. Jag VET, det publiceras en hel del bilder på skrutten, men han är ju så fotogenique. Jag skämtar inte om jag sääger att var tredje bild som laddas upp är på Lintu.

Yeahyeah.. Imorrn ska vi också ha dagis jag och Berra. He bli råulit. Sen ska jag baka också. Vi får se vad det blir för något. Jag ska ha födelsedagsfika på torsdag så det behövs minsann lite go-fika. Har ju tryckt i mig alla bullar som jag bakade för två veckor sedan, så det kanske blir en sats med bullar?

Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Erica

Så sant som det är sagt, han gör sig på bild! Hösten är ingen nackdel heller.

2010-10-05 @ 22:46:46
URL: http://frulindh.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vi sitter här och skojar om att "det har varit fotografering på dagis". Kommer Lintu få en egen koppelkorg med namn och bild på er hatthylla?

2010-10-06 @ 10:37:40
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ägarna undrar vad ni tar? Lätt värt det ;)

2010-10-06 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0