Back in black



Hej hallå!
Efter ett litet uppehåll är jag nu tillbaka. Uppbrottet har berott på lite olika så jag valde att inte prioritera bloggen.
Egentligen spelar det nog inte så stor roll om jag släcker ner den här bloggen heller eftersom det är endast två stycken som överhuvudtaget kommenterat mitt lilla break. Jag trodde faktiskt det var fler personer här inne?

Jaja, spela roll. Nån lite resumé tänker jag då inte skriva eftersom det ändå inte hänt ett smack sen sist i princip. Förutom att jag åkte hem till Piteå när jag fyllde år och även träffade massa släkt och vänner när jag var på min mosters 50-årskalas som var kanonkul.
Hoppas alla har det fint!



Kommentarer
Postat av: mami

Som ni har haft det sista tiden förstår jag att du har haft annat att tänka på än din blogg! Jag vet också att det kommer att lösa sig ett eller annat sätt!

Kramar

2010-10-25 @ 11:25:10
Postat av: Anna

KUL ATT DU ÄR TILLBAKA FANNY!!! :D

2010-10-25 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0