Oh oh fashion baby.



Här har vi en gif från igår när jag och Klurran fotade litegranna. Ni får se resultat senare. Nån bild måste ju ha blivit bra trots att det hunnit bli rätt mörkt.
Det var bra med ljus på första stället vi var, men det var en himla obehaglig gubbe som spionerade på oss där vi höll till. Först ignorerade vi honom, tänkte att han går nog snart. Men han stod banne mig kvar och gluttade mellan slyn och trodde säkert att han inte syntes (?). Skumt. Mycket skumt. Så vi packade ihop och gick därifrån på jakt mot en nytt ställe. På de här korta 30 minutrarna hann det bli rätt så mycket mörkare. Så vi får se om jag lyckats skrapa ihop något.

Igårkväll hängde Klara med till Iksu och tränade medan jag hade träning i beachhallen. Hon tyckte visst det var rätt roligt också :)

Nu tänkte jag bjuda min syster på varma mackor på sängen. Hon sover så sött fortfarande. Sen blir det visst bestämt city och shopping om jag förstått henne rätt ? :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Roligt att ha systeryster på besök!

2010-11-04 @ 15:06:17
Postat av: mami

Ni skulle ha tagit bilder på den skumma gubben också! Fast då kanske han hade blivit arg. Nä, det var bättre att ni gick därifrån. Kramar

2010-11-04 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0