New haircut



Berra har klippt sig! Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker det ser ut som att hans öron har krympt men vad vet jag!

2010-11-19 @ 19:32:07
Postat av: mami

Varför inte? Med en rosa skjorta och en tröja hängande över axlarna tycker jag det ser helt okej ut.

2010-11-19 @ 19:58:26
URL: http://kklaral.blogg.se/
Postat av: Erica

Men snälla faster, en tröja hängande över axlarna är inte okej!

2010-11-19 @ 21:02:00
Postat av: mami

Men snälla brorsdottern, jag tycker det är "jättesnyggt" med rosa skjorta (up-bottom knäppt) och en tröja hängande över axlarna, gärna så att man kan använda ärmarna knytta som en liten slips eller rosett om man hellre gillar det. Ska jag ge Erik ett klädråd: Ta den till nästa Alterdalens lagfest!

Det kan aldrig bli fel! Kramis på dig! Faster vet bäst och mest, glöm aldrig det!

2010-11-19 @ 22:48:39
URL: http://kklaral.blogg.se/
Postat av: Erica

Fastra! Jag hoppas Sune bär det på julafton annars kommer jag att bli grymt besviken. Dig vill jag se i din rosa bröllopsklänning med svarta prickar. Självklart att äldst vet bäst :) Kram

2010-11-19 @ 23:01:03
Postat av: mami

Det bär mig emot att hamna i denna orddiskussion. Men eftersom du har sett mitt lekamen och vet att allt hänger, slänger och fladdrar på mig, så kan jag numera aldrig uppbära denna kreation på ett högtidligt och probert sätt likt det jag gjorde under denna högtidsdag, 4 feb 1989. Farbror Sune, som verkar vara mer konserverad än jag, kommer däremot att tranchera julskinkan iklädd i samma rosa slips som han bar den 4 feb 1989. Välkomna!

2010-11-19 @ 23:54:42
URL: http://kklaral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0