Muppar


Muppets show!

Bjuder på en fin bild på två fina personer.

Igår träffade jag i varje fall en fotograf om en eventuell framtida praktik. Kändes riktigt bra och roligt, vi får se vad jag väljer att göra. Hade tänkt att jag ska ringa runt till lite andra ställen, kommunikationsbyråer och reklambyråer och se hur det ställer sig till en praktikant.

Är fortfarande förkyld, men idag tänker jag banne mig träna! Gym och sen beachträning ikväll. Det ska bli sköj.
Sitter i DreamWeaver och pillar, det ska bli en färdigställd hemsida/portfolio så småningom.

Ha en trevlig tuesday everybody!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du hittar en rolig praktikplats med bra folk, det lär bli början på en grym karriär tänker jag!

2010-11-23 @ 20:23:20
Postat av: mami

Oj, det var värst...var inte muppetshow en komedi?

2010-11-23 @ 23:03:24
URL: http://kklaral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0