Make Up



När jag fyllde år fick jag ett presentkort av Lotta, Anna och Josse från MakeUpStore. I lördags använde jag det till en festsminkning samt att jag fick plocka på mig smink värde 600 kr! Hoppla så bra grej!

Tänkte att jag skulle visa mina tjejer och er andra the result. Och så tänkte jag berätta att jag hade fruktansvärt kul i lördags också, herregud! Jättetrevligt sällskap och supergod middag! Prisutdelningar varvat med många skratt. Sen blev det ju nattklubb också förstås och där skakade man minsann rumpa fram tills lyset tändes.-.

Nån helkroppsoutfit får ni faktiskt inte. Det är ju inte riktigt en modeblogg jag driver här!

Ha en skön kväll peeps!



Kommentarer
Postat av: Erica

Fan va snygg du är!

2010-11-08 @ 20:32:28
URL: http://frulindh.blogspot.com
Postat av: Lotta

MEN SÅ SJUKT SNYGG! Blev ju riktigt jävla bra. Och kul att du kunde göra det på en lördag :)

Mycket trevligt att höra av dig igen. Daniel, som han ringa 2ggr under samtalet, undrade om jag ringt "Tjejer ringer gratis" eller nått :D

2010-11-09 @ 14:46:32
Postat av: Anna

Jag kan bara hålla med, fasen va snygg!!

2010-11-09 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0