Lördag hela dagen



Här kommer en bild på min pudding till syster också. Varensågoda.. (momme).

Jag gillar att mitt senaste blogginlägg skapade en chat-konversation mellan min mor och min kusin. Trevlig läsning tycker jag. Men om jag förstår det rätt tycker ni att Björns nya hår är lite väl mycket city-boy. Och inte riktigt rätt? Jag kan hålla med om det, jag hade väl egentligen tänkt att få fram en mer rockabilly-style över håret. Men det kanske gick i stöpet.. Den rosa bakgrunden i bilden ger en känsla av fancy-boy och påverkar mer än vad man kanske tror. Det ska jag kolla upp!

Vi gick en sväng till strömpilen i eftermiddag. Vi gick på Expert, Boa, ICA och jag köpte en roughe också. Sen fick jag TVÅ komplimanger för mina örhängen? Sen när blev svenskarna så osvenska och ger komplimanger till främlingar? Men det var väl trevligt antar jag...

Nu ska jag strax möta upp med Berra och Måns som spelat squash och så ska vi traska till Haga för vin och spelkväll. Lär bli trevligt!
Vad gör mina kära läsare ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0