Klara



Ikväll gör jag som så många andra svenskar. Har nämligen obligatoriskt fredagsmys och ser på idol. Men jag är på tu man hand, Björn är på en inflyttningsfest men jag mår alldeles utmärkt ändå. Lite skönt är det till och med.

Nu har syrran dragit hem till Piteå efter ett par dagar här hos oss. Vi har haft himla roligt. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om vad vi har gjort, men det har blivit rätt mycket skratt i varje fall. Och skratta minsann, det är ju härligt!

Imorrn äre beachfest och jag misstrivs som fan i min nya klänning. Och och och och.. Jag måste ju bara berätta att det absolut bästa, är att det kommer bli fotografering vid entrén också. Fucking perfect. 

Jaja, det löser väl sig allteftersom kvällen fortgår. Jag har en plan över hur jag ska få bättre självsäkerhet....

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mami

´vaa?? Är du ironisk eller? Eller gillar du inte klänningen på riktigt? Vad är fel?

2010-11-06 @ 07:53:41
Postat av: Fanny

Nä, jag trivs inte så bra i klänningen. Och att vi ska bli fotograferade var mer än det jag behövde kan man väl säga.. Jaja, kvällen blir nog trevlig ändå :)

2010-11-06 @ 12:16:51
Postat av: Änja

Hur kan jag ha missat att du hade en blogg fanny! Hamnar på bloglovin listan direkt! Tjing!

2010-11-08 @ 18:35:59
URL: http://gemigchips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0