Coach me


Nu är det verkligen kyligt ute och inne med för den delen om mornarna.


Vackra döda humle, vi ses väl nästa sommar?

Nu är det tisdag och jag kom ganska nyligt hem från Lernia där jag träffat min nya jobbcoach. Känns faktiskt väldigt bra måste jag säga. Det trodde jag inte riktigt efter alla olika versioner om jobbcoacher man hört och den personen jag själv fick träffa på arbetsförmedlingen för en tid sen.
Ok, killen på Lernia gav mig ju inget jobb straight away iofs? Men jobb finns det inte mycket utav just nu har jag visst hört. Och märkt av för den delen....

Nåväl, nästa vecka ska vi träffas igen och då ska han ha hunnit syna mitt cv och mitt personliga brev. Det är kanske där det ligger? Vi ska försöka ses ganska ofta och det tror jag minsann är rätt bra. För här behövs det minsann motivationspepp.

Så alla potentiella arbetsgivare därute. Note this: Jag heter Fanny Lindström och jag är bästallt, anställ mig?

Nu ska jag greja med sånt som är kul.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det går av bara farten..blir mest paff när jag slutar att det blivit så många linjer =)

2010-11-09 @ 21:11:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0