37.8



Sent igårkväll kom vi hem från Piteå efter att ha avnjutit en fantastisk middag hos Lotta och Daniel. Gott folk: Tjäder och trattkantareller fungerar fantastiskt bra ihop och speciellt i min mun och mage.
På lördagkväll fick vi också äta fantastiskt, älgfilé och höstprimörer. NOMNOMNOM!!!1
Och i fredags.....! Taccos! Jag kan nog aldrig bli less taccos, det är en stående favorit.

Jag är rätt så hungrig så det är nog därför jag glider in på det ämnet.

Helgen är varit lugn och skön uppe i Piteå. Vi har inte haft så mkt för oss förutom att äta och slappa. Så det känns okej, sen så firade vi min mamma litegranna också eftersom hon minsann fyllt år!

Men för att återgå till min rubrik så har jag blivit lite sjuk minsann. Det gör ajaj i halsen och feber har jag också. Så jag har sovit rätt mkt i eftermiddag i hopp om att jag snabbt ska bli piggare.

Nu blire nog att gräva i frysen efter något att tillaga. Köttbullar tror jag finns, det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig kompiz! Puss&kram!

2010-11-15 @ 19:29:28
Postat av: mami

Nämen, blev du sjuk efter besöket i Piteå? Det var inte bra. Krya på dig vänner och många kramisar från oss alla

2010-11-16 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0