Tuesday

Tjenahopp!

Nu är jag tillbaka i Umeå efter en helskön helg i Piteå. Har verkligen inte gjort mycket utan har hängt ute i Svensbyn med min sköna familj. Jag hade ju lite planer att träffa folk och så men det ville inte riktigt klaffa. Får ta och träffa Harry vid nästa tillfälle. Kanske Lindhs är hemma under midsommar?

I söndagskväll när jag kom hem med bussen kände jag mig rätt pigg och jag kände, jag vill möblera om i vardagsrummet NU. Snälla Björn hakade på+ och vi började putta omkring sofforna och tvbänken för att hitta nån lösning. Tillslut kom vi fram till något som kändes nytt och freescht' men klockan var ju två på natten så resten av resan fick vi fixa nästa dag (måndag). Men det här med möbleringen tog sin tid. Än idag är det inte riktigt klart och så stor är ju egentligen inte skillnaden men nästan varenda pinal behövde en ny plats och det tar ju minsann tid.

Idag på förmiddagen tränade jag beach och jag känner mig rejält sliten i rygg och axel. Så vi kör på med voltaren för fulla muggar, här ska vi minsann inte känna smärta. Eventuellt kan det bli lite roligt på lördag för då kanske det blir att spela turnering ute på Bettnäs men något som däremot är definitivt är festen på taket under kvällen med beach-gänget, ser jag fram emot!

Ska kasta i mig lite käk, sen ska jag på jobbet. Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0