Torsdag


Kluckan

Idag är det torsdag och jag ska snarka traska iväg ner till stan för att jobba. Berra har punka på sin egen cykel och behövde låna min på morgonen så han skulle hinna till åkeriet. Men jag tror jag tar bussen hem, vette tusan om jag orkar gå hem klockan nio i nästan 40 minuter.


På förmiddagen idag åkte jag och några tjejer ut till Bettnäs för beachspel. Riktigt roligt som vanligt och vädret var verkligen härligt! Tanken var att jag och Carro skulle spela in oss lite inför lördagen då det är Challenger. Nervöst - oja. Riktigt duktiga spelare kommer att deltaga. Sen på kvällen blir det middag på Taket med beachgänget och sedan fest på det, ser jag fram emot :)


Nu i eftermiddag har jag typ chillat, plocka saker och dona verkar man alltid måste göra dock. Lite l-e-s-s på det kanske.
Imorgon jobbar jag förmiddag till tolv sen äre heeeelg :) Sweet.

Koola Anna har ju tatuerat sig nu också, riktigt häftiga saker hon gjort! Har bara sett på bild men det ser så himla fint ut så jag vet inte vad. Modigt Anna (y).

Tjohejs!




Kommentarer
Postat av: Ica örnen

Awesome blogg!

2010-06-18 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0