Tisdag



Nu är kvällen kommen och jag och B-Boy har sett fotboll på tv och käkat jordgubbar med glass efter jag kom hem från jobbet.

Tidigare idag har jag inte gjort så mkt mer än att träna och sen stressa hem och vidare till jobbet. Dryga timmar på jobbet idag, fett varmt på kontoret och sedan lyckades jag inte sälja så mycket heller. Frustrerande när man vill så gärna.

Imorrn på förmiddagen blir det en sväng ut till Bettnäs med Carro, Hanna och Matilda, sen blir det jobb senare på kvällen också. Månne jag sälja mer än idag bara! Imorgon kanske jag lyckas ladda upp nån bild på det nymöblerade vardagsrummet också så ni får er en titt. 

Kram banan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0