Telefonförsäljare

Idag på förmiddagen fick jag vara med och köra träning med Björn och de andra tjejerna. Alltså det är verkligen sjukt roligt med beach och jag känner stor motivation att ägna mer tid åt sporten. Herregyd alltså! Anyway..

Jag hade introduktion på mitt sommarjobb idag. Fick lyssna på väldigt mycket information och jag undrar hur mycket jag verkligen kommer ihåg av det. Det största orosmomentet idag var ju att vi skulle få prova på och sälja redan första dagen. GAH. Men det gick rätt bra ändå, förutom att jag var sjukt nervös inför första samtalet och jag stammade otroligt mycket när det väl kom igång. Men tusan också, jag fick ändå sålt 3 produkter under den timme vi fick sälja. Sjukt överraskad blev jag när jag fick sålt första prodkten alltså, för det kändes som att kvinnan omöjligt kunde hört det jag sagt för jag stakade mig konstant och tog pauser som "ööh" "ehum" hela tiden. Nåväl, hon tyckte jag lät så trevlig och tyckte det var fint att jag var från Piteå. WOW! Så nu hoppas jag att min dialekt kommer att ta mig till höga försäljningssiffror. Yey!

Imorgon ska jag också på introduktion, också mellan 13-21. Drygt länge och sjukt konstig tid på dygnet kan jag tycka. Well well.

Undra sa flundran när jag får tid att fixa till min bloggdesign litegrann?


Hej Svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0