Sko-Stress

Den här skon är ju ganska så nice. Men den finns ju självfallet inte i min storlek. Skit.
Denna sko är ju också rätt så schysst (vrålfin snarare) Men jag har ju tänkt leva i min sommarsko dygnet runt.  Är detta så bekvämt?
Denna sko är ganska Fanny om jag får säga det själv. Men den är ju rätt blend ändå på något vis. Är ju egentligen lite less gladiatordojjan, men det verkar ju nästa bara vara den som existerar i sommar.
Jag har ett smärre problem. Jag hittar inga sommarskor. Jag vill ha ett par sandaler eller sandaletter med inte så hög klack. Men denna perfekta sko verkar inte existera! Ovan kan ni se potentiella skor.
Zebraskon hade egentligen varit pörfekt, men självklart finns den inte i min storlek.
Träskon är ju himla frän och kan ju hänga med ganska många år tänker jag. Min förhoppning är ju att de ska hänga med dygnet runt hela sommaren, men är de så bekväma egentligen?
Den blå sandalen signalerar ju ganska mycket typisktfanny-sandal. Men jag är lite less på gladiator-style. Olyckligtvis så är det ju den enda sommarskon som verkar existera i Umeås affärer, så tyvärr är det nog bara jag som känner såhär.
Egentligen vet jag inte vad jag vill ha, men om jag ser dem då vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0