Robin Hood

Japp, igår var ju dagen jag startade en blogg. Och jag undrar fortfarande hur dehär kommer att gå.. Vi får väl an se.
Igårkväll var jag och Berra-boy på bio och såg Robin Hood starring Russel Crowe, Cate Blanchett m.fl,
Jag tyckte den var rätt bra faktiskt. Tiden gick grymt fort, och den var ju ändå över 2 timmar lång. För jag är ju en sån som inte är sen på att såga en film totalt om den inte faller mig i smaken. Men idag blir det ingen totalsågning, den var helt klart sevärd.
Innan vi cyklade ner på bio var vi ju tvungna att hämta våra cyklar som var uppe hos Sofie och Jon på Nydala. Det var ju där vi höll till i lördags innan vi drog ner på stan. Roligt hur hela förfesten slängde sig ut ur lägenheten för att hinna med bussen också. Vi lämnade nog stället på under 5 minuter och vi var säkert mot 15 stycken (13 girls). Jag gillar engagemanget, det får mig fortfarande att le.
Well, har ni tur kanske jag uppdaterar nån fler gång idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0