Helgen



Nu är det söndagkväll och helgen är över. 

I fredags jobbade jag fram till 1 och efter det traskade jag omkring på stan i regnet, hade velat hitta gardiner till vardagsrummet men ingenting kändes klockrent, så då är det väl lika bra att avvakta. Väl hemma somnade jag på soffan när jag tittade på Argentina vinna över Nordkorea. Sen på kvällen när Björn kom hem från jobbet traskade vi över till Ville med grill, kött och sallad och avnjöt en sommarmiddag. Jag åkte hem tidigare än de andra eftersom jag skulle upp tidigt för att spela beach ute på Bettnäs. Jag och Carro var ju lägst rankade så vi hamnade i gruppen med de högst rankade. Tufft men blev förstås en bra erfarenhet. Första matchen var vi båda rätt skakis när vi mötte Stockholmarna och de vann rätt enkelt med 21-10, 21-7. Men vår andramatch! Herregud vad roligt och bra vi spelade första set, våra motständare blev riktigt skakis vi ledde t.o.m med fem bollar fram till 12, sedan följdes vi åt upp till 15 poäng men där drog de sedan ifrån och vann med 21-18. Andra set blev tyvärr inte lika bra. Vi hamnade i en liten svacka och sumpade några servar för mkt så där vann de matchen också med 21-10.

Sedan igårkväll var det fest med beachgänget på Taket. Innan vi drog ner till stan så var jag på fördrink hos Hanna med mina andra nyfunna beachkompisar. Kvällen var riktigt trevlig och jag träffade ju även Dj Mattias! Riktigt roligt! Tyvärr fick väl kvällen litet snopet slut eftersom jag tappade bort de andra när de drog vidare på en annan krog, för det var ju lite väl kallt på Taket igårkväll med regn och 10 plus.

Idag har jag inte kommit upp i många knop. Annat är det med Björn, han styrde upp båda grill och rep med bandet, sedan hann han också laga sin cykel. Tummen upp.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan vad kul att höra beatch-bruden! :D KUNG! och att ni bara blir bättre.. snart får vi en skymt i VK eller nått ;) Puss

2010-06-21 @ 16:18:08
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: anna

fina du!

2010-06-22 @ 20:39:56
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

2010-06-22 @ 20:56:25
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0