Examen

Japp nu är vi medieproducenter examinerade! Oj så skönt! Egentligen är det väl inte en så speciell känsla för det har inte känts som en prövning på något sätt att plugga till det där. Jag tror inte någon i klassen känner sig jättenöjd över vad utbildningen och vad den erbjudit. Jaja, något gott har ju kommit med den och det är ju de fina människorna jag lärt känna under denna tid!

Vi hade redovisningar i onsdags och det var riktigt roligt att lyssna på vad de andra gjort som exjobb, direkt efter redovisningarna och fikat vid tre drog vi till stan för att handla förnödenheter inför kvällen!
Och vilken kväll det blev sen! Så roligt, och vi hade verkligen toppenväder vid Nydalasjön, riktigt roligt att så många kom!

Igår fick jag vara med på en beachträning med tre andra tjejer. Det var riktigt roligt, och på söndag ska jag spela turnering. Herregud vad nervöst, men förstås jätteroligt också :)

Igårkväll åkte jag till stan med tjejerna och vi slöt upp på ett fik och satt där i en par timmar. Jag och Anna fick säga adjöken till Lotta som åker upp till Piteå och är där i sommar.

Och idag har jag också hunnit med lite beach, sen städade jag och Berra här hemma och tvättade några omgångar. Sedan tittade vi ju på Söderlings semifinal som var riktigt spännande!
Efter det tog vi våra hojar ned på stan och strosade på Åhléns innan vi gick på restaurang och firade vår examen. Vi hade ju förhoppning om att sitta på kajen eller i parken och käka jordgubbar, men den idén fick vi slopa. Sommarvärmen uteblev helt enkelt i afton.

Tyvärr har jag inte hittat mina sommarskor ännu, men jag kommer visa en bild på dessa efterlängtade sulor när de väl uppenbarar sig. I promise.
Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0