Byrå



Hallojj allihopen!
Ni har garanterat suttit som på nålar och väntat på att jag skulle uppdatera!
Nu på förmiddagen var jag och B-Boy ut på shoppingrunda. Vi var ute efter en byrå som vi kunde stoppa undan lite mer saker i för vi lever verkligen trångt just nu känns det som. Speciellt när vi möblerat om i vardagsrummet och Björn har flyttat sin dator i vårt sovrum.
Men tyvärr hittade vi inte något som riktigt var  bra. Mio bjöd ju på mycket fint men än är inte min ekonomi riktigt där. Så vi får kika vidare helt enkelt.
Snart sätter vi oss på bussen upp mot Piteå för att fira midsommar där :) Kommer bli riktigt nice, så imorgon på dagen kommer vi hänga i Svensbyn med familjen och vänner och senare efter vi ätit middag cyklar vi nog bort till Sjulnäs på poolparty hos Ripan :)

Sen så kommer ju Stina och Mattias nån gång nästa vecka (?) tror jag. Ska bli riktigt roligt med främmande, så det ser jag fram emot! Men jag åker ju till Borlänge på onsdag så jag får se om jag hinner träffa dom innan dess. I vilket fall som helst är dom ju kvar när jag kommer tillbaka så vi kommer ju hinna ses ändå!

Kram banan och Glad Midsommar på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: mami

Vackert motiv. Ha de så bra på din resa till Peace & Love! Och kom snart hem igen. Kramar

2010-06-28 @ 09:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0