Veckoslut





I fredags var jag ledig. OOO så härligt. Är inte lite less att jobba på Online nu. Men det är bara att köra på, eftersom jag inte har tänkt plugga till hösten så får jag jobba kvar där tills dess jag hittar något nytt. 
Nåväl, i fredags var jag ju ledig så jag, Carro och Hanna åkte ut till Bettnesand (jag vet ärligt talat inte om det heter Bettnessand eller Bettnässand, det stavas olika överallt.) Vi var på stranden hela dagen och det var verkligen såå härligt. Vi kände oss nöjda först vid femtiden så då knallade vi hemmåt. Väl hemma duschade jag och kort efter det kom mamma och pappa. Det var så roligt att träffa dom för det kändes som det var så länge sedan. Vi åt SUSHI och myste på. Det blev en tidig kväll för jag skulle ju upp och spela turnering på lördagmorgon ute på Bettnes.

Jag och Carro spela riktigt bra två matcher, vi har verkligen blivit mycket mycket bättre. Det blev 2 st tre-setare, men våra motständare drog det längsta strået i tredje avgörande set. Det var roligt att mamma och pappa hann se oss spela också innan de började köra vidare mot Ö-vik sedemera Stockholm och deras semester. När de hejade kändes det precis som förr när jag spelade fotboll och handboll :)

Igårkväll grillade jag och Björn när vi kom hem efter en heldag på stranden. Karré, majs, färskpotatis och grönsallad. Riktigt gott! Efteråt blev det en film, en skräckis! Paranormal Activity. Fy sjutton vilken läskig film. Jag höll på att bryta ihop och var så jäkla svettig stundtals under filmen. SE DEN om ni vill bli rädda. Hujedamej.

Sen ska vi hålla tummarna för Klara nere på Gothia i veckan! Yiiihoooooo!

OK, dehär var väl ett lite väl långt inlägg tror jag ni tycker. Mer bilder och mindre text brukar uppskattas mer har jag förstått det som.

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bild på fröknarna lindström :)

2010-07-19 @ 18:40:33
Postat av: Lotta

Men så fina bilder! Bästaste Lindströms!



Till en fiskare får man tydligen inte säga "God fiskelycka" eller något liknande, har jag fått lära mig på senare dar. Utan man ska istället önska de "Skitfiske" för bästa 'fiskelycka'. Jaa.. jag förstår mig inte riktigt på det :P



Riktigt kul för er att det börjar gå bättre i Beach! Innan sommaren är slut har ni hunnit vinna några matcher!



Längtar tills du kommer hem, Puss!

2010-07-19 @ 22:23:22
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0