Sol in dah Piteå


Jag och B-Boy i våras på Annas bakgård, tror det är Lotta som fotat :)


Alltså, minns ni den låten? Sol in dah Piteå. Det är väl främst infjärdensgänget under gymnasietiden som jag kan tänka mig minns den låten. Jag kommer absolut inte ihåg hur den gick, men jag minns att den var grymt ful och lejd. Om nån har den låten, kan ni inte lägga upp den på youtube och länka? Det vore fantastiskt!

Nu på förmiddagen har jag hunnit med lite beachspel, jag hade en riktigt dålig dag, långsam och inte särskilt resolut i nånting jag gjorde. Men  man måste väl få ha sånna dagar också. 

Ikväll kommer Mor Far Klara och Marika och plockar upp mig och sedan beger vi oss mot Piteå. Jag är så sjukt peppad på lite vänner, familj och havsbad kanske. Vilka är lite lediga i veckan? :)
Ska ner på stan en sväng snart och springa lite ärenden. Nästa gång jag skriver befinner jag nog mig i Piteå, om jag känner att jag har tid med blogg. Vi får se.
Krams banans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0