Resumé av helgen







Bilden är ritad av mig till ett företag under mitt exjobb våren 2010


Japp, då var man tillbaka från den väldigt intensiva helgen i Borlänge och festivalen Peace and Love. Och oj så roligt vi har haft jag och Anna! Vi åkte ju med festivalbussen på onsdagskvällen och var famme på torsdagsmorgon i Buooorlänge i Duaaalarna. Det var väldigt svårt att hitta en plats för vårt stora tält eftersom väldigt många ansåg det viktigt att vara på plats innan ens några bra artister anlänt till festivalen. Alltså att det redan kommit måndag till festivalen. Ojoj.
Såhär i efterhand hade kanske varit kul att varit någon dag tidigare men absolut inte måndag eller tom söndag som några av våra festivalkompisar som vi lärde känna.
Egentligen orkar jag nog inte skriva om allt som hände, för det var verkligen supermycket. Och tyvärr har jag inga bilder som jag kan visa heller, MEN det har däremot Anna ;) Så dom tycker jag du kan ta och slänga upp snart vännen!
Men vi hade i varje fall superkul och vädret har varit fantastiskt bra. Riktig utlandsvärme och sol hela tiden. Sen så gick vi ju på en del konserter och drack en eller annan cider också. Både jag och Anna tyckte Robyn var bäst under hela festivalen, hon är verkligen grym live. Sen var förstås Jay-Z riktigt riktigt bra och även Vampire Weekend. Och Hives levererar ju alltid. Jag säger bara åh vilken helg! Och så roligt att träffa nya människor!

Tyvärr var det ju ändå några missöden som inträffade. Alkohol blev stulen av oss från vårt tält och sen även våra skor när vi låg och sov. Otroligt tråkigt att bli av med sina nya converse-skor, och vem tar ett par skor liksom? Kan den som tog dom ens använda dom eller var det bara för grejen skull? GAH, så surt. Men riktigt sämst av allt under helgen var ju avslutet. Annas resväska blev stulen, mest troligt här i Umeå eftersom den inte var kvar i bussen när hon hoppade av i Skellefteå och den fortfarande låg kvar i bussen när jag hämtade ut min väska. Jag fattar inte hur dåligt vissa människor beter sig och tar saker som inte är deras! Hur gott sover dem om natten? Riktigt sämst!



Kommentarer
Postat av: Lotta

MEN, fyfan alltså!! Blir upprörd bara jag läser det. Som Daniel brukar säga - det skjuts för lite folk.

Puss!

2010-07-07 @ 10:41:19
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Men kul hade vi ju iaf! :)

2010-07-08 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0