Onsdag





Igår åt vi stekt lax och melonsallad till middag. Jag blev väldigt inspirerad av monstermallas middag som hon gjort för några dagar sedan, så denna utsökta måltid har jag dig att tacka för Malin. Och när det kommer till middagsplaner så känns det nästan som att halva energin går åt till att komma på vad tusan det är man ska äta.

Igårkväll var det ju så härligt ute så efter middagen pinnade jag och Berra iväg till Nydalabadet och tog oss ett dopp. Väldigt härligt ändå, sedan när vi var hemma igen förslog Björn en film, The Thing heter den (?!) Så sjukt kass, jag bad honom stänga av efter en halvtimme. Det ska ju vara en skräckis, så jag trodde jag skulle vara skitskraj för jag brukar ju väldigt sällan gå med på att se sådana filmer. Men det var jag då inte, det var lite skrattretande faktiskt. Visst den är ju från början på 80-talet så produktionen är väl inte jättepåkostad och sen ska det ju vara en klassiker också, men jag orkade bara inte med det. Så det slutade med att vi såg Norska Hollywoodfruar istället ;)

Nu på förmiddagen har jag hunnit spela lite beach, och jag hoppas vi hinner en sväng till innan helgen för då är det turnering ute på Bettnes! :)

Ha en fortsatt skön onsdag! I will!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fin du är vännen! Imisu!



Vill ni se en skräckis föreslår jag Paranormal Activity, eller The fourth kind om du frågar Daniel. PUSS!

2010-07-14 @ 17:26:07
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0