Monday





Jag hade med mig kameran ut i gräset när jag och Björn kände för att sola lite i söndags, här är resultatet.

Blev ju kanske 200 bilder till men jag har inte tittat efter så noga om det fanns ngt riktigt guldkorn. De små arbetshumlorna var hemskt svåra att föreviga, satt aldrig still så någon riktig höjdarbild blev det nog tyvärr inte. Men ja publicerar ändå två st, sicken tur ni har!!!!1

Partykvällen i lördags var riktigt bra, det blev utgång på TC efter att först ha besökt taket och O'learys en schnabbis. Stina hade krusat/våfflat mitt hår och jag såg ut som en riktig 80s woman. Men det var ju bra det, jag är ju banne mig född på 80-talet.

Idag har jag spelat beach på förmiddagen, sedan cyklade jag ned på stan och krängde Vitaepro till väldigt trevliga kvinnor som var överförtjusta att jag ringde (?!) och störde dem under deras lunch/vila/tvättid/tid med tidningen/lek med barnen. Nåväl, its a dirty job and someone's gotta do it!
Efter jobbat cyklade jag hem där min man stod vid spisen, och det är ju ett himla bra ställe att stå på när man ska laga mat. Sedan efter mat och lite deg i soffan tog vi oss faktiskt ut på en löprunda till nydalabadet där vi sedan tog oss ett dopp och sedan en lätt powerwalk tillbaka hem.
Efter det har jag stått i duschen och sedan suttit här.

Skön dag med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0