Främmande, Beach, Krog och Regn


Maten från igår som var så god! Duken som ni ser är ny och är från rean på Hemtex 59;- Överkomligt pris och himla tjusig tycker jag.


Desserten. Frukt och bär är bland de bästa efterätterna tycker jag nog, även om det ofta innebär att jag får
utslag på min tunga.


Är inte särskilt överförtjust i faktumet att det börjat vara mörkt ute och att man fryser när man har bara ben under sommarkvällarna. Här har ni en mörk bild på Stina!





och en sista bild på oss innan vi dansade ut i den kalla sommarnatten.

Nu är väl typ helgen slut kan man säga och jag väntar på att B-Boy ska komma hem efter sin filmeftermiddag med sina kompisar. På en stund ska vi åka till Holmsund och äta middag med Björns föräldrar och syster :)

I fredags var jag ledig så jag roade mig med diverse saker här hemma, det var himla skönt. När Stina och Mattias kom bjöd vi på egenfångad regnbåge över grillen tillsammans med potatis, lök och créme fraiche. Fy böveln vad gott.
Igår följde Björn mig till Bettnäs där jag hade Beachturnering. Orkar inte prata som mycket om det förutom att det var en härlig dag på stranden och jag och min partner Lena inte presterade särskilt bra. På kvällen bjöd vårt främmande på en mycket god thailändsk nudelcurry med räkor och en fantastisk efterätt bestående av alla möjliga exotiska frukter :) Slutligen drog vi ner på stan, på Taket och TC. Fin afton vi fick tillsammans!

Snart åker jag upp till Piteå och jag längtar lite efter familjen och vännerna..

Bye bye

/Fanny Lindström, Umeå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0