Cardemum bun


Min schnygga syster tidigare iår.

Hejsan!
Idag är jag ledig, och det älskar jag. Jag hade tänkt ge mig på att göra en sats med bullar. Men jag kanske ändå gör vaniljbullar, eller båda. Får se.
Ikväll kommer lite tidigare klasskamrater hit, vi får se vad vi gör. Det ska bli trevligt med en liten uppdatering om vad alla pysslar med och vad de kmr att göra till hösten. Har ni tur kanske ni t.o.m får bilder från det :)

Sen hade jag tänkt åka upp till Piteå nästa vecka. Jag kommer upp tisdag hade jag tänkt. Har ju knappt varit där ngt så nu längtar jag minsann lite. Mor och Far och syster kanske inte riktigt hunnit hem efter sin turné, men det ordnar sig nog. Kan nog lyckas få skjuts av ngn från busstation ;)

Krams på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0