Burn baby burn

En riktigt passande låtrad dagen i ära för jag har bränt mig otroligt mycket på ryggen. Gör lite ont i skrivande stund men jag får skylla mig själv när man är dum nog och glömmer kvar solskyddet hemma när man drar till stranden.
Jag fick följa med tjejerna ut till Bettnessand och spela beach och det är ju alltid lika roligt! Tog mig också sommarens första dopp, och att göra det i havet var väldigt friskt vågat kan jag tycka. Brr!
Men jag klagar inte för solen var så himla skön så jag blev fort varm igen.

Efter stranden skyndade jag mig hem för att hinna slänga i mig lite mat och sedan bege mig till jobbet. Ringde norska kunder ikväll.. ? Lite jobbigt och svårt att förstå emellanåt, men jag fick lite lön för mödan trots allt. Sen cyklade jag och hämtade upp B-Boy för illa kvickt cykla hem och slå på semifinalen. OCH som Spanien dominerade den halvleken jag sågg åtminstone. Fantastiskt, och Spanien som jag t.o.m tippat på ska vinna VM!

Jamen tack för idag, nu håller jag på att dö av värmeslag för datorn är så varm här i knät.

Kramhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0