Sådärja

Nu är jag hunnit installera mig hemma hos mamma och pappa uppe i Svensbyn. Skönt.
Vi kom hit i lördags och har hunnit avnjuta två fantastiska handbollsmatcher, två fantastiska middagar och två sköna kvällar i soffan.

Ikväll åker dock Björn tillbaka till Umeå för att lasta och packa om inför resan till amerikat. Han ska och hälsa på sin bror och hans familj tillsammans med resten av deras syskon och respektive. Dom kommer nog att få det himla trevligt. Men jag följer inte med som sagt, så alla pitebor som läser dehär ni kan sparka bak-ut av glädje nu för jag kommer jullfrossa här hemma i Piteå istället.

Sorry, det blev ingen bild i detta inlägget. Konstigt va? Jag tror jag har lyckats publicera en bild i varje inlägg i min 6 månader långa bloggkärriär.

Das ist alles...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för att du ställde en fråga i min frågestund! Nu kan du läsa svaren!

KRAM

2010-12-22 @ 21:47:29
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0