Piteå Dansar och Ler 2010


Lintu.

Pdol iår blev för mig väldigt kort. Jag skjutsade in och hämtade mina föräldrar torsdagkväll, och sedan gick jag själv på fredagen. Igår var jag så bakis och blev sedemera sjuk och blev sängliggande hela dagen. Kom i säng på lördagmorgon vid halv 4, sov till 1, käkade lite och sov sedan ända till halv 6. Det fanns inte en chans att jag skulle orka med ngt dansande och leeande. Så det fick helt enkelt utebli, höjdpunkten på dagen blev ett besök på OK i roknäs där vi köpte godis, och det var det. Jag somnade vid 1 på natten och sov utan problem till 11 nästa dag. Och nu längtar jag tills jag kryper till kojs igen.

Imorgon har vi ställt väckaren på halv 6. Då sätter vi oss i Focusen och beger oss mot Sthlm där vi kommer att hyra en kamera och hämta upp Daniel, sedan kör vi sista sträckan till Norrköping där vi ska vara i 3 dagar och filma.

Kommer därför inte bli så mkt bloggande tyvärr.

Nu ska jag snyta mig och ta en värktablett, aaahhh så förkyld jag är. Kram hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0