Not much to say



Bild på vackra Klara, fotad av mig :)


Tjena hejs!

Jag lovade ju en resumé av ngt slag. Men just nu kändes det inte alls särskilt roligt att berätta om vad som hänt sen sist (host: sist jag var någorlunda aktiv med bloggandet).  Därför blir det extremt kortfattat. Jag har sagt upp mig från jobbet, var till Piteå förra helgen och träffade Sanne och Josse fredagkväll, gick på Nolia lördag dag. Fotade Klara hemma i Svemsbyn och åkte till min kusins 30-årsfest senare på kvällen. Söndag såg jag Klara spela fotboll och så åt jag surströmming innan jag rullade vidare ner till Umeå på kvällen.

Sen i veckan har jag ju förstås spelat lite beach och igårkväll blev det faktiskt, hör och häpna, tisdagsrex tillsammans med Carro och Hanna. Carro fyllde nämnligen år och det måste man ju självklart fira, även om Carro själv inte var så sugen kanske till en början. Nåväl, himla trevligt var det faktiskt. Och en helt annan känsla bland folket som var ute igårkväll, inte den vanliga supa-hårt-som-tusan-fullast-vinner-stilen som man kan stöta på fredag-lördag. Så, att rekommendera till nästa sommar för nu är det ju tyvärr inte så mycket sommarvärme eller tisdagsrex kvar här i Schweden/Umeå.

Ikväll drog jag och B-Boy till Holmsund och käkade hos Björns päron. Björns syster Malin var hemma från GBG, så henne fick man också träffa en liten stund. Gemytligt.

Imorrn drar jag till Piteå igen, ska vara med och hjälpa mors/fars med Lijda Live (pubkväll med livemusik med musiker från Svensbyn eller med anknytning till världens bästa by). Ska bli trevligt, eller gemytligt - som för övrigt är det nya ordet som jag använder närhelst det passar; någorlunda.

BAAAAHHAAA HEJDÅÅÅÅ!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0