My runaway man



Idag har Björn kommit hem! Jippie! Och jag får ha honom hemma ända till på fredag!
Ikväll har vi käkat wok, promenerat till stan och fikat och sedan sett på Riket när vi kom hem. Himlarns trevligt, förutom att jag glömde be om laktosfri mjölk i min latte och min mage nu är i uppror. Herregud vad denna vita dryck kan åsamka smärta!

I lördags på beachen kom jag och Carro faktiskt till kvarten, och där spelade vi riktigt bra men vårt motsånd var betydligt bättre än oss så vi förlorade ändå. Men det finns ändå mkt att ta med sig. På kvällen traskade jag över till Carro på tunnelbacken där vi käkade taccos och drack lite vin till maten. Himla fin kväll och alltid trevligt att träffa lite nya människor :)
Gårdagen (läs söndag) gick i tråkighetens tecken där inte mycket gjordes. Segt och tråkigt och blä.

Well cykelställ, nu skai jäg såve (dansk accent).
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0