Inlägg


Jag på Björns stuga ifjolsommar.



Björn hade otroiga polisonger och jag var albinoblek.


Björns syrra Malin kom efter nån dag. Vi åt en fantastisk sommarmiddag med regnbåge fångad i Njakkaure.
Än idag tänker jag på denna måltid och vill påstå att det är en av de goaste middagar jag upplevt.


Så olik mig, och ändå bara ett år sedan.


Björn. Kan inte förstå att jag tillät honom ha så mkt skräp i ansiktet.


Nu har jag precis ätit och målat mina naglar mintgröna. Björn kom precis hit från Umeå.
Idag har jag varit till stan och hälsat på Lotta, Daniel och hundarna. Lintu har blivit så stor! Så fint att få träffa  min goda väninna :)  Kram på dig Lottski!
Imorgon är det Lijda Live, kom och dansa med oss!

Glad helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0