Beach


Superskön dag ute på Bettnäs i somras då jag och Lena spelade ihop.

Tyvärr kommer nog inte vädret vara riktigt lika nice imorrn då jag och Carro ska spela. 10 grader och regn lovar yr.no TJOOHOOOOO! Men det kommer ändå bli fett nice att spela imorrn trots vädret. Pepp pepp pepp. Det är ju dock bara superbra lag med imorrn, vi kommer nog få däng så det bara smäller om det. Men det kommer bli sjukt kul iaf som sagt.

Tidigare ikväll åkte jag ner på stan och mötte upp med Anna och Emma. Vi käkade på Allstar och hade det trevligt. Emma ska åka till USA i slutet på September och vara borta 12 MÅNADER. OMG det är länge, men vilket äventyr det kommer att bli :)
Efteråt hyrde vi en film, jag säger bara vad hände? 45 minuter in i filmen gav vi upp.
I Love Philip Morris var inte den filmen jag trodde den skulle vara. Jim Carrey brukar ju leverera men i denna var allt bara så sjukt långdraget, jag förstod inte riktigt vad som var tanken. Jaja, inget att haka upp sig på.

Nu ska lillan sova (jag). Up early in the morning 2mora.


Kommentarer
Postat av: Erica

Det såg verkligen hur härligt ut som helst! Vars fan tog sommaren vägen?

2010-08-31 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0