Världens sämsta blogg?


Bild som Berra tagit men jag redigerat. Sminket har jag själv fixat.

Kikade på min historik gällande besökare på den här bloggen och otroligt nog är det folk som är in här? Varför säger jag då? Jag måste vara världens sämsta bloggerska eftersom jag aldrig uppdaterar. Aldrig berättar något roligt och instressant. Men på något konstigt vänster hittar ändå folk hit. Så det är ju roligt iaf :)

Kan berätta att jag fortfarande är hemma från jobbet. Min röst är skitskum och går från nasal och ljus till mörk och dov konstant i ett. Inte jättebra att gå till jobbet för tidigt eftersom det enda jag gör när jag är där är att prata i telefon. Björn kommenterade för övrigt att  när rösten blir väldigt ljus och ansträngd låter jag lite som min mamma när hon hade som mest problem med sin röst.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ica-örnen

1. Självklart läser jag din blogg! Allt du skriver är av intresse :)

2. Fan va snygg du är!

2011-02-17 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0